Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sista skidresan innan "livet tar slut"? (Engelberg vs Riksgränsen i april)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Comme" data-source="post: 1057927" data-attributes="member: 34514"><p>Jo, barnen var en positiv koefficient om än låg (sidan 11)</p><p></p><p>Det är klart det finns begrepp inom psykologin för det, vad menar du med det? Det finns även en hel del intressant ur biologin, vi får ju inte glömma att vi är djur också, mitt i allt självförverkligande, cabrioleter och skidväskeval.</p><p></p><p>Jag praktiserade på ett dagis när jag var ung, det var kul och jag gillar att umgås med barn och finner barn intressanta och en god motvikt till min självupptagenhet, och nej, jag jobbar inte med barn utan med design och varumärkesbyggande samt som DJ.</p><p></p><p>Att få barn har ungefär varit som att gå från svartvitt till färg i min världsuppfattning, sen om det skulle bli det för dig eller inte är svårt att svara på, då jag inte vet vad du bär i ditt mentala bagage.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Comme, post: 1057927, member: 34514"] Jo, barnen var en positiv koefficient om än låg (sidan 11) Det är klart det finns begrepp inom psykologin för det, vad menar du med det? Det finns även en hel del intressant ur biologin, vi får ju inte glömma att vi är djur också, mitt i allt självförverkligande, cabrioleter och skidväskeval. Jag praktiserade på ett dagis när jag var ung, det var kul och jag gillar att umgås med barn och finner barn intressanta och en god motvikt till min självupptagenhet, och nej, jag jobbar inte med barn utan med design och varumärkesbyggande samt som DJ. Att få barn har ungefär varit som att gå från svartvitt till färg i min världsuppfattning, sen om det skulle bli det för dig eller inte är svårt att svara på, då jag inte vet vad du bär i ditt mentala bagage. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sista skidresan innan "livet tar slut"? (Engelberg vs Riksgränsen i april)
Tillbaka
Topp