Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sittliftar i Hemavan-Tärna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hornta" data-source="post: 336470" data-attributes="member: 39574"><p>Nu verkar det som att Linbanan äntligen kommer igång igen.</p><p></p><p>Saxat ur nyhetsbrev från Storumans kommun:</p><p></p><p>Under en längre tid har Linbanan vid Hassebacken</p><p>i Tärnabys västra del stått still pga</p><p>växellådshaveri. Nu talar det mesta för att en</p><p>bättre begagnad linbana kommer att sättas upp</p><p>under hösten 2007. Strömma Fjäll och Aktivitet</p><p>AB har avsatt 3 miljoner kr för investeringen som</p><p>beräknas kosta 6 miljoner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hornta, post: 336470, member: 39574"] Nu verkar det som att Linbanan äntligen kommer igång igen. Saxat ur nyhetsbrev från Storumans kommun: Under en längre tid har Linbanan vid Hassebacken i Tärnabys västra del stått still pga växellådshaveri. Nu talar det mesta för att en bättre begagnad linbana kommer att sättas upp under hösten 2007. Strömma Fjäll och Aktivitet AB har avsatt 3 miljoner kr för investeringen som beräknas kosta 6 miljoner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sittliftar i Hemavan-Tärna?
Tillbaka
Topp