Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
sjukt skum grej i orsa// Erkännandet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adamreivant" data-source="post: 555387" data-attributes="member: 74325"><p>Ni som säger att det är fake kan höra med alla som varit i Orsa v.29 och nu under Screlf Camp, då kommer ni få höra att det verkligen inte är fake. Jag kan berätta vad som hände under Screlf camp eftersom jag var en av dom som såg honom den natten..</p><p></p><p>Mellan tisdag till onsdags natten vid ungefär 12-1 tiden på natten. Precis efter vi sett en film nere i biografen i källaren där jag och 6-7 till sov. Jag hade själv bunkrat upp alla dörrar som leder in i våran sovsal eftersom vi har haft någon som sprungit runt nere i källaren.</p><p></p><p>Vi hade då ställt dit 1x soffa, 1x fotölj, 2x kvastar och 2x stavar för att dörrarna nere i källaren skulle vara omöjliga att öppna. Gjorde ett väldigt bra jobb kan jag säga. Men då efter vi sett film i bion så hade vi tänkt att chilla lite när vi då hör hur det låter som 2 personer som är nere och springer i "stora" källaren, alltså den som alla har tillgång till. Och alla blir då tysta och börjar lyssna, då börjar det att dunka som fan i dörren som vi täckt med en massa saker.. Vi som var så jävla kaxiga dunkade självklart tillbaka och ljudet försvann.</p><p></p><p>Men senare efter sisådär 5-10min så hör vi hur någon står och rycker i ytterdörren, alltså den dörren som går in till biljardrummet. Vi springer alla upp och ser att det är en gubbe där, det var seriöst den läskigaste gubben jag sett ever! Han stog och drog ett kort har jag för mig och försökte att ta sig in.. Jag tror att det är den gubben som ni fått på bild!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adamreivant, post: 555387, member: 74325"] Ni som säger att det är fake kan höra med alla som varit i Orsa v.29 och nu under Screlf Camp, då kommer ni få höra att det verkligen inte är fake. Jag kan berätta vad som hände under Screlf camp eftersom jag var en av dom som såg honom den natten.. Mellan tisdag till onsdags natten vid ungefär 12-1 tiden på natten. Precis efter vi sett en film nere i biografen i källaren där jag och 6-7 till sov. Jag hade själv bunkrat upp alla dörrar som leder in i våran sovsal eftersom vi har haft någon som sprungit runt nere i källaren. Vi hade då ställt dit 1x soffa, 1x fotölj, 2x kvastar och 2x stavar för att dörrarna nere i källaren skulle vara omöjliga att öppna. Gjorde ett väldigt bra jobb kan jag säga. Men då efter vi sett film i bion så hade vi tänkt att chilla lite när vi då hör hur det låter som 2 personer som är nere och springer i "stora" källaren, alltså den som alla har tillgång till. Och alla blir då tysta och börjar lyssna, då börjar det att dunka som fan i dörren som vi täckt med en massa saker.. Vi som var så jävla kaxiga dunkade självklart tillbaka och ljudet försvann. Men senare efter sisådär 5-10min så hör vi hur någon står och rycker i ytterdörren, alltså den dörren som går in till biljardrummet. Vi springer alla upp och ser att det är en gubbe där, det var seriöst den läskigaste gubben jag sett ever! Han stog och drog ett kort har jag för mig och försökte att ta sig in.. Jag tror att det är den gubben som ni fått på bild! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
sjukt skum grej i orsa// Erkännandet!
Tillbaka
Topp