Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
sjukt skum grej i orsa// Erkännandet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rullator" data-source="post: 555433" data-attributes="member: 84609"><p>Har också en historia... *damdamdam*</p><p>Det var v.29, orsa "fylldes" med unga och talangfulla jibbers. Två pojkar beslöt sig för att spela biljard. När pojkarna kommer in så märker en av pojkarna att dörren in till lilla sov rummet är öppen, han tittar in i rumet och ser han en man i 20-30 års åldern som sitter och meckar en feting och vässar sin kniv, han stänger dörren och springer till sin kompis och berättar saken dom går tillsamans tbx till rummet ingen har sätt någon av pojkarna sedan den dagen. </p><p>Det hände typ fast, äckel gubben ville typ bara ladda telefonen och hälsa på sin gamle kamrat...</p><p></p><p>Av: Snowcampsperessen.se</p><p>Ursäkta svenska kan tänka mig att jag har dyslexi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rullator, post: 555433, member: 84609"] Har också en historia... *damdamdam* Det var v.29, orsa "fylldes" med unga och talangfulla jibbers. Två pojkar beslöt sig för att spela biljard. När pojkarna kommer in så märker en av pojkarna att dörren in till lilla sov rummet är öppen, han tittar in i rumet och ser han en man i 20-30 års åldern som sitter och meckar en feting och vässar sin kniv, han stänger dörren och springer till sin kompis och berättar saken dom går tillsamans tbx till rummet ingen har sätt någon av pojkarna sedan den dagen. Det hände typ fast, äckel gubben ville typ bara ladda telefonen och hälsa på sin gamle kamrat... Av: Snowcampsperessen.se Ursäkta svenska kan tänka mig att jag har dyslexi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
sjukt skum grej i orsa// Erkännandet!
Tillbaka
Topp