Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Sjukvården!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ofkast" data-source="post: 265960" data-attributes="member: 65729"><p>Landstinget detta handlar om är i Östgötaland med universitetssjukhus. </p><p></p><p>Eftersom det hände i slutet på september så hade jag ju hoppas på att det skulle kunna vara bra framåt vårkanten men fan för det fick man. När jag först gick till läkaren hade jag först varit hos en sjukgjymnast som sa att det antagligen var menisken men läkaren trodde/ville inte, lyssna på det. Tilläggas ska att det var på samma vårdcentral.</p><p>Givetvis förstår jag att köerna kan va långa och så men personligen är ju detta inget man kan acceptera, 6-7 mån fan heller. </p><p>Ska ju vara lika för alla oberoende på ålder och dylikt tycker jag Torpan.</p><p></p><p>Knät gör ont när jag sträcker på det och kan inte heller stäcka ut det ordentligt. Diffar några grader mot det hela. Så det får väl bli till å cykla å styrketräna försicktigt för det svullnar upp ofta. </p><p></p><p>Kan tillägga att man kan göra operationen av en privatklinik för tro jag ca 20 000kr och då utförs operationen tydligen i sjukhuset lokaler i Linköping, så lika vård för alla är det inte tal om.</p><p>Till alla andra Ha skoj i snön å skada er inte för hjälp kan vara svårt å få.</p><p></p><p></p><p>När det gäller försäkringen birdosmatte skulle jag villja få lite mer info tack. Kliniken jag nyss nämnde gör även dessa operationer om man är aktiv och tävlar, tro att man också måste var med i nån förening eller landslag och att klubben ska ha nått avtal/försäkring. Jag undra hur många av de som åker bräda/skidor som är det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ofkast, post: 265960, member: 65729"] Landstinget detta handlar om är i Östgötaland med universitetssjukhus. Eftersom det hände i slutet på september så hade jag ju hoppas på att det skulle kunna vara bra framåt vårkanten men fan för det fick man. När jag först gick till läkaren hade jag först varit hos en sjukgjymnast som sa att det antagligen var menisken men läkaren trodde/ville inte, lyssna på det. Tilläggas ska att det var på samma vårdcentral. Givetvis förstår jag att köerna kan va långa och så men personligen är ju detta inget man kan acceptera, 6-7 mån fan heller. Ska ju vara lika för alla oberoende på ålder och dylikt tycker jag Torpan. Knät gör ont när jag sträcker på det och kan inte heller stäcka ut det ordentligt. Diffar några grader mot det hela. Så det får väl bli till å cykla å styrketräna försicktigt för det svullnar upp ofta. Kan tillägga att man kan göra operationen av en privatklinik för tro jag ca 20 000kr och då utförs operationen tydligen i sjukhuset lokaler i Linköping, så lika vård för alla är det inte tal om. Till alla andra Ha skoj i snön å skada er inte för hjälp kan vara svårt å få. När det gäller försäkringen birdosmatte skulle jag villja få lite mer info tack. Kliniken jag nyss nämnde gör även dessa operationer om man är aktiv och tävlar, tro att man också måste var med i nån förening eller landslag och att klubben ska ha nått avtal/försäkring. Jag undra hur många av de som åker bräda/skidor som är det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Sjukvården!
Tillbaka
Topp