Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Sjukvården!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik66" data-source="post: 294593" data-attributes="member: 59791"><p>Jodå, jag har träffat ortopeder...2 st. En på eget bevåg (Hammarby behandlingscenter) och en hos egna landstinget. Olika utlåtanden, men samma resultat.Skulle vara intressant om en hantverkare skulle behandla sina kunder som sjukvården behandlar mig som patient=kund. Dom är inte kvar länge i branschen. Privatisering är kanske ingen lösning, men för fan....skärp er i landstinget - se mig som den kund jag är. Risken är bara att bråkar man med vården var skall man vända sig då? Är man missnöjd med en elektriker ringer man en annan....men om knäna är paj??</p><p></p><p>Hur som helst - en saga med lyckligt slut. Har med ortos på bägge benen haft 10 skiddagar och tre till i helgen och det håller!! Sjukgymnasten är faktiskt grymt imponerad av mina framsteg men så har jag tränat som fan och det har varit hur TRÅKIGT som helst. Enda smolket i glädjebägaren är att om jag skippar en veckas träning märks det direkt....gissar att det är nåt man får leva med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik66, post: 294593, member: 59791"] Jodå, jag har träffat ortopeder...2 st. En på eget bevåg (Hammarby behandlingscenter) och en hos egna landstinget. Olika utlåtanden, men samma resultat.Skulle vara intressant om en hantverkare skulle behandla sina kunder som sjukvården behandlar mig som patient=kund. Dom är inte kvar länge i branschen. Privatisering är kanske ingen lösning, men för fan....skärp er i landstinget - se mig som den kund jag är. Risken är bara att bråkar man med vården var skall man vända sig då? Är man missnöjd med en elektriker ringer man en annan....men om knäna är paj?? Hur som helst - en saga med lyckligt slut. Har med ortos på bägge benen haft 10 skiddagar och tre till i helgen och det håller!! Sjukgymnasten är faktiskt grymt imponerad av mina framsteg men så har jag tränat som fan och det har varit hur TRÅKIGT som helst. Enda smolket i glädjebägaren är att om jag skippar en veckas träning märks det direkt....gissar att det är nåt man får leva med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Sjukvården!
Tillbaka
Topp