Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sjunga i liften!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 141393" data-attributes="member: 28198"><p>Kom faktiskt på mig själv igår med att sjunga i liften!</p><p>Ebba Grön - Beväpna Er </p><p></p><p>Ja, jag, jag hatar hela borgligheten</p><p>ja, jag, jag hatar hela kungahuset</p><p>ja, vi, vi ska beväpna oss</p><p>ja, vi, vi ska beväpna oss</p><p></p><p>Ja, jag, jag svär utifrån mitt hjärta</p><p>att vi från förorterna ska beväpna oss</p><p>ja, vi, vi ska beväpna oss</p><p>ja, vi, vi ska beväpna oss</p><p></p><p>Ja, jag, jag hatar prins Bertil & Carl-Gustaf</p><p>ja, jag, jag hatar Sarah Leander</p><p>ja, vi, vi ska beväpna oss</p><p>ja, vi, vi ska beväpna oss</p><p></p><p>Ja dom tål lite bly i nackarna</p><p>ja dom tål lite bly i nackarna</p><p>för vi vi ska beväpna oss</p><p>ja vi vi ska beväpna oss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 141393, member: 28198"] Kom faktiskt på mig själv igår med att sjunga i liften! Ebba Grön - Beväpna Er Ja, jag, jag hatar hela borgligheten ja, jag, jag hatar hela kungahuset ja, vi, vi ska beväpna oss ja, vi, vi ska beväpna oss Ja, jag, jag svär utifrån mitt hjärta att vi från förorterna ska beväpna oss ja, vi, vi ska beväpna oss ja, vi, vi ska beväpna oss Ja, jag, jag hatar prins Bertil & Carl-Gustaf ja, jag, jag hatar Sarah Leander ja, vi, vi ska beväpna oss ja, vi, vi ska beväpna oss Ja dom tål lite bly i nackarna ja dom tål lite bly i nackarna för vi vi ska beväpna oss ja vi vi ska beväpna oss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sjunga i liften!
Tillbaka
Topp