Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
sjuuk edit med tom wallisch!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 541986" data-attributes="member: 76154"><p>Helt sjukt att den har 3.5 stjärnor i betyg. :/</p><p>Knappast den bästa editen jag sett, woweffekten uteblev lite när man sett så pass många klipp, men när jag såg hans Flats, Kangaroo och Riskyflip från Joss så blev jag riktigt imponerad! Det känns som att han tar det han vill från andra åkare och lär sig det bättre, samtidigt som han skapar en massa eget.</p><p></p><p>På nåt konstigt sätt saknar jag ändå att se han köra klurigt på rails och nöta små hopp poleless.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 541986, member: 76154"] Helt sjukt att den har 3.5 stjärnor i betyg. :/ Knappast den bästa editen jag sett, woweffekten uteblev lite när man sett så pass många klipp, men när jag såg hans Flats, Kangaroo och Riskyflip från Joss så blev jag riktigt imponerad! Det känns som att han tar det han vill från andra åkare och lär sig det bättre, samtidigt som han skapar en massa eget. På nåt konstigt sätt saknar jag ändå att se han köra klurigt på rails och nöta små hopp poleless. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
sjuuk edit med tom wallisch!
Tillbaka
Topp