Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Sjysst parkbräda, Salomon Scotty Arnold?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung_Petter" data-source="post: 353898" data-attributes="member: 70224"><p>Ok, tack för svaren. Skicket på brädan verkar helt ok. Det är en 05/06 men den är endast körd på 1 sässong. Jag har nämligen redan en Bataleon The Enemy till att köra pist med så nu letar jag efter en bräda som det endast ska köras park med. Därför känns det onödigt att köpa en som är något mittimellan park o pist. Men denna bräda är alltså riktigt het i parken eller någon kanske råder mig att köpa någon annan? </p><p></p><p>Teku, vrf tycker du tex att brädan är skit i parken? Är inte intresserad av att köpa någon ny bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung_Petter, post: 353898, member: 70224"] Ok, tack för svaren. Skicket på brädan verkar helt ok. Det är en 05/06 men den är endast körd på 1 sässong. Jag har nämligen redan en Bataleon The Enemy till att köra pist med så nu letar jag efter en bräda som det endast ska köras park med. Därför känns det onödigt att köpa en som är något mittimellan park o pist. Men denna bräda är alltså riktigt het i parken eller någon kanske råder mig att köpa någon annan? Teku, vrf tycker du tex att brädan är skit i parken? Är inte intresserad av att köpa någon ny bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Sjysst parkbräda, Salomon Scotty Arnold?
Tillbaka
Topp