Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ska bygga ny gaming dator! Behöver lite tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KungMartin" data-source="post: 988470"><p>tack för svaren! glömde att posta min budget.</p><p></p><p>min budget ligger på cirka 10 papp. jag har lagt ihop dessa delar:</p><p></p><p>Processor: Intel Core i5 3570K 3,4Ghz</p><p>Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 670 OC</p><p>RAM Minne: Corsair Vengeance Low Profile DDR3 PC12800/1600MHz CL10 2x8GB </p><p>Nätaggregat: OCZ ModXStream Pro 700W</p><p>Moderkort: Gigabyte GA-Z77X-D3H</p><p>Hårddisk: Samsung 830 Series MZ-7PC128 128GB (har sedan en 1TB vanlig hårddisk)</p><p></p><p>Kom upp i cirka 10,000 för allt. Har redan skärm och chassi.</p><p></p><p>Vad tycks?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KungMartin, post: 988470"] tack för svaren! glömde att posta min budget. min budget ligger på cirka 10 papp. jag har lagt ihop dessa delar: Processor: Intel Core i5 3570K 3,4Ghz Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 670 OC RAM Minne: Corsair Vengeance Low Profile DDR3 PC12800/1600MHz CL10 2x8GB Nätaggregat: OCZ ModXStream Pro 700W Moderkort: Gigabyte GA-Z77X-D3H Hårddisk: Samsung 830 Series MZ-7PC128 128GB (har sedan en 1TB vanlig hårddisk) Kom upp i cirka 10,000 för allt. Har redan skärm och chassi. Vad tycks? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ska bygga ny gaming dator! Behöver lite tips!
Tillbaka
Topp