Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Ska du filma på King of the globe?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 55159" data-attributes="member: 16085"><p>Hmm, det är sant faktiskt, tänkte inte riktigt så långt, jises vad man är trög ibland... Jag snackade själv med dem om tillstånd, men tänkte inte att andra behöver kanske det. Det brukar ju inte vara tillåtet inne på arenor vid konserter etc, men vi kan ju säga såhär, om någon filmar därinne utan problem, så hör av er sen, så kan vi klippa ihop något. Eller så gör vi någon slags best of freeride senare om folk filmar sina trick etc så kan vi göra en sån film, jag gillar idén med att samla in material från olika folk här på freeride. Kanske är en idé om det inte blir ngt från globben.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 55159, member: 16085"] Hmm, det är sant faktiskt, tänkte inte riktigt så långt, jises vad man är trög ibland... Jag snackade själv med dem om tillstånd, men tänkte inte att andra behöver kanske det. Det brukar ju inte vara tillåtet inne på arenor vid konserter etc, men vi kan ju säga såhär, om någon filmar därinne utan problem, så hör av er sen, så kan vi klippa ihop något. Eller så gör vi någon slags best of freeride senare om folk filmar sina trick etc så kan vi göra en sån film, jag gillar idén med att samla in material från olika folk här på freeride. Kanske är en idé om det inte blir ngt från globben. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Ska du filma på King of the globe?
Tillbaka
Topp