Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ska du ner till chamonix och behöver ett boende i december...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Znarq" data-source="post: 93282" data-attributes="member: 34543"><p>då har jag en lägenhet i centrala chamonix som står tom hela december.</p><p>för er som kanske ska ner och inte har ngt boende är det ett utmärkt sätt att stadga er i stan och kanske leta efter ett fortsatt boende.</p><p>lägenheten har 5 sängplatser och badrum med badkar. kök finns också.</p><p></p><p>vi hyr ut lägenheten för 50 euro/natt och per person.</p><p></p><p>ni kan kontakta mig här eller på znarq_85@hotmail.com</p><p></p><p>ha det fint.</p><p>//Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Znarq, post: 93282, member: 34543"] då har jag en lägenhet i centrala chamonix som står tom hela december. för er som kanske ska ner och inte har ngt boende är det ett utmärkt sätt att stadga er i stan och kanske leta efter ett fortsatt boende. lägenheten har 5 sängplatser och badrum med badkar. kök finns också. vi hyr ut lägenheten för 50 euro/natt och per person. ni kan kontakta mig här eller på znarq_85@hotmail.com ha det fint. //Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ska du ner till chamonix och behöver ett boende i december...
Tillbaka
Topp