Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska ja byta bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cristoffer1" data-source="post: 405425" data-attributes="member: 49564"><p>Du kan lika gärna köra på Marker bindningen. Tror det var -05 som dem gjorde ett riktigt måndags ex men jag körde på dem bra länge endå. Inte ett enda problem fick jag med dem. Men nu antar jag att Du har nya modellen, så nu borde det inte vara nåt problem med dem alls! </p><p></p><p>Men som föregående talare skrev, kör på dem tills dem isf "gud förbjude" går åt h-e.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cristoffer1, post: 405425, member: 49564"] Du kan lika gärna köra på Marker bindningen. Tror det var -05 som dem gjorde ett riktigt måndags ex men jag körde på dem bra länge endå. Inte ett enda problem fick jag med dem. Men nu antar jag att Du har nya modellen, så nu borde det inte vara nåt problem med dem alls! Men som föregående talare skrev, kör på dem tills dem isf "gud förbjude" går åt h-e. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska ja byta bindningar?
Tillbaka
Topp