Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ska jag, eller ska jag inte till Canada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ozzki" data-source="post: 385347" data-attributes="member: 66658"><p>- En enkel tur med Grayhound från Vancouver till Whistler kostar runt 20 CAD. www.grayhound.ca</p><p></p><p></p><p>- Billigast är att boka en tur och retur resa. Se bara till att den är ombokningsbar om du inte riktigt vet när du vill åka hem. Jag hittade min biljett för 5500 SEK på www.travelfinder.se</p><p></p><p></p><p>- Man får ett brev hem på posten. Detta + ID visas upp i ett \"immigrant office\" så får man ett intyg. Det finns ett sådant på flygplatsen i Vancouver.</p><p></p><p></p><p>- Nej då! Klart du ska till Whistler! Allt löser sig säkert. Vad är det värsta som kan hända?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozzki, post: 385347, member: 66658"] - En enkel tur med Grayhound från Vancouver till Whistler kostar runt 20 CAD. www.grayhound.ca - Billigast är att boka en tur och retur resa. Se bara till att den är ombokningsbar om du inte riktigt vet när du vill åka hem. Jag hittade min biljett för 5500 SEK på www.travelfinder.se - Man får ett brev hem på posten. Detta + ID visas upp i ett \"immigrant office\" så får man ett intyg. Det finns ett sådant på flygplatsen i Vancouver. - Nej då! Klart du ska till Whistler! Allt löser sig säkert. Vad är det värsta som kan hända? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ska jag, eller ska jag inte till Canada?
Tillbaka
Topp