Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska jag köpa Dynastar Pro model Phil dion?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jins" data-source="post: 121684" data-attributes="member: 51016"><p>Jag är en 18årig skidgrabb. Jag ska köpa nya twintips iår, och hittade en som </p><p>säljer sina Dynastar Pro model Phil dion med Rossignol Axial 110 bindnigar.</p><p>Jag är 173cm och väger cirka 65 kg, jag kör mest park, men vill kunna köra offpist med!</p><p>Jag är lite utav en nybörjare, men jag vill kunna raila, hoppa, trixa med mera, och nu undrar</p><p>jag om dessa skidor skulle passa mig bra, längden på dem är 165 cm.</p><p></p><p>Ska jag slå till</p><p></p><p>ps han säljer det för 3.300, bra pris? de är använda i 2 veckor säger han</p><p></p><p>Svara gärna!</p><p></p><p>/Jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jins, post: 121684, member: 51016"] Jag är en 18årig skidgrabb. Jag ska köpa nya twintips iår, och hittade en som säljer sina Dynastar Pro model Phil dion med Rossignol Axial 110 bindnigar. Jag är 173cm och väger cirka 65 kg, jag kör mest park, men vill kunna köra offpist med! Jag är lite utav en nybörjare, men jag vill kunna raila, hoppa, trixa med mera, och nu undrar jag om dessa skidor skulle passa mig bra, längden på dem är 165 cm. Ska jag slå till ps han säljer det för 3.300, bra pris? de är använda i 2 veckor säger han Svara gärna! /Jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska jag köpa Dynastar Pro model Phil dion?
Tillbaka
Topp