Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa beg. Är de här bra deal? Sen undrar ja om längd..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SnowLoader" data-source="post: 65206" data-attributes="member: 38704"><p>Tja.. </p><p></p><p>Min kompis har en bräda till salu...</p><p></p><p>"K2-satellite bräda: lite skadad på kanterna och</p><p>lite repig under..andvänd ca: 3v. ny pris: 2000:-</p><p>mitt pris: 700:-</p><p></p><p>ride-LS bindningar: fint skick. andvända ca: 3v.</p><p>ny pris: 1900:- mitt pris: 900:-</p><p></p><p>paket pris: 1500:-"</p><p></p><p>Undrar om de e nått å ha.. Sen e grejen att jag är ca 180 cm.. å väger ca 60, å hans bräda är bara 149 cm.. Är det alldeles för kort eller funkar det? jag har bara kört en vecka innan.. å då hyrde ja.. Kan nog alltid pruta nån hundring me.. Men är det döttlopp eller va tror ni? /mvh alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SnowLoader, post: 65206, member: 38704"] Tja.. Min kompis har en bräda till salu... "K2-satellite bräda: lite skadad på kanterna och lite repig under..andvänd ca: 3v. ny pris: 2000:- mitt pris: 700:- ride-LS bindningar: fint skick. andvända ca: 3v. ny pris: 1900:- mitt pris: 900:- paket pris: 1500:-" Undrar om de e nått å ha.. Sen e grejen att jag är ca 180 cm.. å väger ca 60, å hans bräda är bara 149 cm.. Är det alldeles för kort eller funkar det? jag har bara kört en vecka innan.. å då hyrde ja.. Kan nog alltid pruta nån hundring me.. Men är det döttlopp eller va tror ni? /mvh alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa beg. Är de här bra deal? Sen undrar ja om längd..
Tillbaka
Topp