Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa bräda, behöver tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 149151" data-attributes="member: 57414"><p>tjo jag har exakt den brädan och bindning och jag är helnöjd. det är min första bräda och den har varit väldigt bra att börja åka på. </p><p></p><p>kan väl inte säga att jag diggar bindningen nu dock (har börjat fundera på flowbindning istället) men de är billiga och de tål en del del stryk.</p><p>lika så med brädan. min har fått ta en hel del fall och på åkningar och det har hållt bra mycket bra... </p><p>men det är helt klart bra grejjer kort och gott... </p><p>har bara annars hört om burton men enligt vad jag fått reda på så är head ett kvalitativt märke. </p><p>de lämnar bra garantier (2 år på bindningarna har jag för mig) och manualer på sina grejor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 149151, member: 57414"] tjo jag har exakt den brädan och bindning och jag är helnöjd. det är min första bräda och den har varit väldigt bra att börja åka på. kan väl inte säga att jag diggar bindningen nu dock (har börjat fundera på flowbindning istället) men de är billiga och de tål en del del stryk. lika så med brädan. min har fått ta en hel del fall och på åkningar och det har hållt bra mycket bra... men det är helt klart bra grejjer kort och gott... har bara annars hört om burton men enligt vad jag fått reda på så är head ett kvalitativt märke. de lämnar bra garantier (2 år på bindningarna har jag för mig) och manualer på sina grejor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa bräda, behöver tips!
Tillbaka
Topp