Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa bräda, behöver tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 149158" data-attributes="member: 57414"><p>aha okej... har du testat på mycket olika eller har de blivigt mest jumps eller en och annan rail också?</p><p>är rädd för att fega ur när man väl kommer dit (ser rätt illa ut på när folk trar i marken :/ ) men de är något som jag vill testa på...</p><p></p><p>ja de blir liftkortet som kommer kosta satan. men boendet har jag och ett gäng roddar för knappa 500.- per skalle för en vecka... sen är de ju resan men vi är några som kör så de kan bli lagom ekonomiskt de också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 149158, member: 57414"] aha okej... har du testat på mycket olika eller har de blivigt mest jumps eller en och annan rail också? är rädd för att fega ur när man väl kommer dit (ser rätt illa ut på när folk trar i marken :/ ) men de är något som jag vill testa på... ja de blir liftkortet som kommer kosta satan. men boendet har jag och ett gäng roddar för knappa 500.- per skalle för en vecka... sen är de ju resan men vi är några som kör så de kan bli lagom ekonomiskt de också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa bräda, behöver tips!
Tillbaka
Topp