Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa ny bräda, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 891752" data-attributes="member: 90666"><p>När man jobbar på en uthyrning med brädor och skidor så brukar man säga ca 20 centimeter under din längd, beroende på hur duktig åkare du är. Om du köper en 146 cm så kommer du kunna ha den ett tag och tycka att den funkar kalas. Kan vara lite krux i början då du kommer vara ovan vid både brädan och längden på den, men det kommer kvickt igen. Jag personligen kör på två stycken som är 153 cm och jag är 186 cm lång. Funderar även på att köpa mig en 150 cm nu när den kommande säsongens sortiment kommer. Längd, flex och bred på brädan är väldigt personligt. Vad har du för budget? Hur stora fötter har du? Hur mycket väger du? Precisera dig lite mer så folk kan ge dig bättre hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 891752, member: 90666"] När man jobbar på en uthyrning med brädor och skidor så brukar man säga ca 20 centimeter under din längd, beroende på hur duktig åkare du är. Om du köper en 146 cm så kommer du kunna ha den ett tag och tycka att den funkar kalas. Kan vara lite krux i början då du kommer vara ovan vid både brädan och längden på den, men det kommer kvickt igen. Jag personligen kör på två stycken som är 153 cm och jag är 186 cm lång. Funderar även på att köpa mig en 150 cm nu när den kommande säsongens sortiment kommer. Längd, flex och bred på brädan är väldigt personligt. Vad har du för budget? Hur stora fötter har du? Hur mycket väger du? Precisera dig lite mer så folk kan ge dig bättre hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa ny bräda, hjälp!
Tillbaka
Topp