Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa ny snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 285696" data-attributes="member: 68240"><p>hej!</p><p>varför är nästan alla emot extrem?</p><p>dem gör dem bästa bräderna jag vet! och sen så är dem handgorda som jag nog inte tror att burtom är och så blir resultatet bättre med extrem med sina 5-8mm träkärna i sig.</p><p>men om du ska köpa en extrem bräda så och mycket offpist bräda så skulle jag säga en sak: EXTREM ENLIGHT, den är bra den har fart stabil och lättåkt (om man kan tryka till med kanterna) men sen kommer ju priset...hmm! den e dyr men den kommer inte att svika dig.i pisten eller offpisten.</p><p></p><p>den där justice är oxå en otroligt skön bräda men då kommer du inte up i den prestandan men den är en helt OK bräda för medel goda åkare. men själv tycker jag att den blir lätt repigg och kan flagna up lite men annars e den nästan topp.</p><p>har inte testat den helt offpist men lite vid sidan om och den gör det den ska!</p><p>och sedan bindningarna så tycker jag att du ska byta boots och köp en liten sämre bindning... för det är bootsen som gör mycket av skillnaden i brädan hur den kommer att bete sig.</p><p></p><p>om du vill så har jag en extrem enlight 165 på lager om du är intresserad av den NY-begangnad brädan e använd ca 3tim och det är nya boots (ligger i kartongen) och nya bindningar (ligger i kartong) för ett rimlig peng som du söker efter. skicka ett PM eller så om du vill!</p><p></p><p>aja lycka till med detta!</p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin.</p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 285696, member: 68240"] hej! varför är nästan alla emot extrem? dem gör dem bästa bräderna jag vet! och sen så är dem handgorda som jag nog inte tror att burtom är och så blir resultatet bättre med extrem med sina 5-8mm träkärna i sig. men om du ska köpa en extrem bräda så och mycket offpist bräda så skulle jag säga en sak: EXTREM ENLIGHT, den är bra den har fart stabil och lättåkt (om man kan tryka till med kanterna) men sen kommer ju priset...hmm! den e dyr men den kommer inte att svika dig.i pisten eller offpisten. den där justice är oxå en otroligt skön bräda men då kommer du inte up i den prestandan men den är en helt OK bräda för medel goda åkare. men själv tycker jag att den blir lätt repigg och kan flagna up lite men annars e den nästan topp. har inte testat den helt offpist men lite vid sidan om och den gör det den ska! och sedan bindningarna så tycker jag att du ska byta boots och köp en liten sämre bindning... för det är bootsen som gör mycket av skillnaden i brädan hur den kommer att bete sig. om du vill så har jag en extrem enlight 165 på lager om du är intresserad av den NY-begangnad brädan e använd ca 3tim och det är nya boots (ligger i kartongen) och nya bindningar (ligger i kartong) för ett rimlig peng som du söker efter. skicka ett PM eller så om du vill! aja lycka till med detta! mvh// wolwerin. peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa ny snowboard.
Tillbaka
Topp