Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa ny snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 285866" data-attributes="member: 53949"><p>Har egentligen inte nåt emot Extrem i sig, det är bara det att det är ett förhållandevis litet märke.. sen är det inte så att mindre märken inte kan göra bra brädor, klart att de kan, men om man inte har tid o testa brädan innan (vilket man verkligen skulle behöva för att jämföra märkena emellan) så känns det ju stabilare att köpa en bräda som tiotusentals har köpt och är nöjda med.. </p><p>Burton är liksom det största märket som finns och man blir inte stor av att göra dåliga brädor som kunderna är missnöjda med, know what im saying?</p><p>Men i frågan Extrem eller Burton så kan man inte testa så får man ju gå efter vad andra tycker.. och är denna tråd den enda åsikts-källa du har så verkar det vara ett svårt beslut..</p><p></p><p>Skulle jag vart du skulle jag bara slagit upp lite brädor i rätt prisklass och områdesklass på Burtons hemsida, läst på, gått till närmsta affär o frågat dem om deras åsikt o sen tatt mig en funderare o köpt den som verkade mest som "dig" för ett rimligt pris..</p><p></p><p>Och ang TT-Jonthe's (gangsta-skidåkare på 14 bast?) påpekan om "brädan med djur på".. det var 2008's UnInc.. så får det första går den inte att få tag på på sådär ett halvår.. och för alla oss som känner till märket Burton så vet man att UnInc är helt fel typ av bräda och säkert också prisklass för trådskaparen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 285866, member: 53949"] Har egentligen inte nåt emot Extrem i sig, det är bara det att det är ett förhållandevis litet märke.. sen är det inte så att mindre märken inte kan göra bra brädor, klart att de kan, men om man inte har tid o testa brädan innan (vilket man verkligen skulle behöva för att jämföra märkena emellan) så känns det ju stabilare att köpa en bräda som tiotusentals har köpt och är nöjda med.. Burton är liksom det största märket som finns och man blir inte stor av att göra dåliga brädor som kunderna är missnöjda med, know what im saying? Men i frågan Extrem eller Burton så kan man inte testa så får man ju gå efter vad andra tycker.. och är denna tråd den enda åsikts-källa du har så verkar det vara ett svårt beslut.. Skulle jag vart du skulle jag bara slagit upp lite brädor i rätt prisklass och områdesklass på Burtons hemsida, läst på, gått till närmsta affär o frågat dem om deras åsikt o sen tatt mig en funderare o köpt den som verkade mest som "dig" för ett rimligt pris.. Och ang TT-Jonthe's (gangsta-skidåkare på 14 bast?) påpekan om "brädan med djur på".. det var 2008's UnInc.. så får det första går den inte att få tag på på sådär ett halvår.. och för alla oss som känner till märket Burton så vet man att UnInc är helt fel typ av bräda och säkert också prisklass för trådskaparen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska köpa ny snowboard.
Tillbaka
Topp