Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ska köpa ny snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 289061" data-attributes="member: 53949"><p>Att Dominanten inte är mjuk betyder att du har fel längd, för mig gick den från supermjuk (154), lagom (156) och normalmjuk (156). 154'an var så mjuk att jag inte kunde åka på den, drog upp den på nosen eller tailen bara genom att luta mig en bit bak.</p><p></p><p>Att Burton skulle vara "kommersiellt skit" i liknelsen med musik på radio är ju helt galet. Man åker inte på en bräda för att den är känd eller snygg, man åker på den pga dess åkegenskaper. Och i Dominants fall är de grymma...</p><p></p><p>Om nån kan komma på en konkret nackdel med Dominanten för "bara-park"-åkning så skriv, för jag kommer då inte på nåt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 289061, member: 53949"] Att Dominanten inte är mjuk betyder att du har fel längd, för mig gick den från supermjuk (154), lagom (156) och normalmjuk (156). 154'an var så mjuk att jag inte kunde åka på den, drog upp den på nosen eller tailen bara genom att luta mig en bit bak. Att Burton skulle vara "kommersiellt skit" i liknelsen med musik på radio är ju helt galet. Man åker inte på en bräda för att den är känd eller snygg, man åker på den pga dess åkegenskaper. Och i Dominants fall är de grymma... Om nån kan komma på en konkret nackdel med Dominanten för "bara-park"-åkning så skriv, för jag kommer då inte på nåt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ska köpa ny snowboard
Tillbaka
Topp