Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ska köpa nya allmountain skidor hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hybris" data-source="post: 1277745" data-attributes="member: 14384"><p>Du verkar ha raderat den andra tråden om ungefär samma sak. Det är fine. Jag lägger in mitt svar (igen) här istället.</p><p></p><p>Det är svårt att ge dig tips på vilka skidor som du ska köpa utan att ha sett dig åka. Du skulle få mycket mer relevanta tips om du la upp ett (eller flera) klipp på när du åker. Det räcker med en 15 sek-snutt på när du gör stora svängar i t.ex. en blå/röd pist och en 15 sek-snutt på när du gör korta svängar i en röd/svart pist.</p><p></p><p>Men med din budget kan jag redan nu säga att jag skulle köpa begagnat. Flera av de skidor och bindningar som du fått tips om i den här tråden finns att köpa begagnade (i bra skick och till bra pris) i Freerides köp & sälj-del och på Blocket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hybris, post: 1277745, member: 14384"] Du verkar ha raderat den andra tråden om ungefär samma sak. Det är fine. Jag lägger in mitt svar (igen) här istället. Det är svårt att ge dig tips på vilka skidor som du ska köpa utan att ha sett dig åka. Du skulle få mycket mer relevanta tips om du la upp ett (eller flera) klipp på när du åker. Det räcker med en 15 sek-snutt på när du gör stora svängar i t.ex. en blå/röd pist och en 15 sek-snutt på när du gör korta svängar i en röd/svart pist. Men med din budget kan jag redan nu säga att jag skulle köpa begagnat. Flera av de skidor och bindningar som du fått tips om i den här tråden finns att köpa begagnade (i bra skick och till bra pris) i Freerides köp & sälj-del och på Blocket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ska köpa nya allmountain skidor hjälp!
Tillbaka
Topp