Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ska köpa nya goggles!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 476805" data-attributes="member: 83225"><p>Jag kan säga så här; JAg har alltid kört i såna där standardlinser som finns på vanliga billiga scott etc. Inför förra säsongen köpte jag ett par dr.zipe istället med vanliga, lite mörkare lins och en rejält ljus gul lins. Jag trodde i min enfald att jag skulle hålla på och byta mellan dem men första dagen jag åkte var det lite mulet så körde gula och har aldrig bytt tillbaka. Jag älskar de gula även när det inte finns ett moln på himlen och solen steker över ett utbrett alplandskap.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 476805, member: 83225"] Jag kan säga så här; JAg har alltid kört i såna där standardlinser som finns på vanliga billiga scott etc. Inför förra säsongen köpte jag ett par dr.zipe istället med vanliga, lite mörkare lins och en rejält ljus gul lins. Jag trodde i min enfald att jag skulle hålla på och byta mellan dem men första dagen jag åkte var det lite mulet så körde gula och har aldrig bytt tillbaka. Jag älskar de gula även när det inte finns ett moln på himlen och solen steker över ett utbrett alplandskap. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ska köpa nya goggles!
Tillbaka
Topp