Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ska köpa skateboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SebbeTheShr3dder" data-source="post: 875345" data-attributes="member: 119654"><p>inte för att storleken på fötterna har så stor betydelse ´men om du har 41 så skulle jag inte köpa 7.5.. skulle köpa nånting mellan 7.75 och 7.87 fasst det väljer du själv hur bred du vill ha. eftersom du ska börja åka nu så skulle jag inte köpa en för dyr bräda men man vill ju inte ha en alltför billig för man blir ju bättre helatiden. Du skrev att du ska gå och kolla på Stale, haha visste inte att ni hade stale i sverige? okej vi har typ en i finland, kanske stale från början är svenskt men iallafall så är det typ min favorit skate butik, köp en bräda därifrån istället för att beställa någon. på Stale kan du säkert också få hjälp av någon när du ska välja bräda truckar och allt sånt, så köp från en butik istället för att beställa.</p><p>Hoppas det hjälpte lite iallafall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SebbeTheShr3dder, post: 875345, member: 119654"] inte för att storleken på fötterna har så stor betydelse ´men om du har 41 så skulle jag inte köpa 7.5.. skulle köpa nånting mellan 7.75 och 7.87 fasst det väljer du själv hur bred du vill ha. eftersom du ska börja åka nu så skulle jag inte köpa en för dyr bräda men man vill ju inte ha en alltför billig för man blir ju bättre helatiden. Du skrev att du ska gå och kolla på Stale, haha visste inte att ni hade stale i sverige? okej vi har typ en i finland, kanske stale från början är svenskt men iallafall så är det typ min favorit skate butik, köp en bräda därifrån istället för att beställa någon. på Stale kan du säkert också få hjälp av någon när du ska välja bräda truckar och allt sånt, så köp från en butik istället för att beställa. Hoppas det hjälpte lite iallafall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ska köpa skateboard
Tillbaka
Topp