Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska Köpa Skidor Hjälp ! :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ahlen" data-source="post: 329105" data-attributes="member: 63023"><p>Om du är en 1.70 tycker ja du ska satsa på en skida som är mellan 1.65-1.75.</p><p></p><p>Det beror ju också på vilken stil du åker.</p><p>Åker du alpint ska du ju ta en skida som e lika lång som dej och om du åker park och vill ha en tweintipskida tycker ja du ska ta en som e lite kortare än dej.</p><p></p><p>För när man e nybörjare så e de bättre me en twintipskida om man vill ha en parkskida som e lite kortare än dej själv!</p><p></p><p></p><p>Hade vart bra om du skrivit vilken åktyp du åker!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ahlen, post: 329105, member: 63023"] Om du är en 1.70 tycker ja du ska satsa på en skida som är mellan 1.65-1.75. Det beror ju också på vilken stil du åker. Åker du alpint ska du ju ta en skida som e lika lång som dej och om du åker park och vill ha en tweintipskida tycker ja du ska ta en som e lite kortare än dej. För när man e nybörjare så e de bättre me en twintipskida om man vill ha en parkskida som e lite kortare än dej själv! Hade vart bra om du skrivit vilken åktyp du åker! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska Köpa Skidor Hjälp ! :)
Tillbaka
Topp