Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska Köpa Skidor Hjälp ! :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 332949" data-attributes="member: 60010"><p>det är helt upp till dig själv, jag e 183 å kör 170-175 skidor. man måste inte vara nybörjare för att ha korta skidor utan det är helt individuellt. däremot är det som jeppe sa lättare att hålla reda på ett par kortare skidor i början. mitt tips är att du hyr skidor till du känner dig så pass bra att du kanske tar dig ner för alla backarna, annars är risken stor att du köper en nybörjarskidor som du sedan "växer " ur efter e säsong och däreigenom tycker att den är tråkig. mitt tips är att hyra å sedan köpa ett par typ 160-170 skidor med en inte allt för brutal skärning på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 332949, member: 60010"] det är helt upp till dig själv, jag e 183 å kör 170-175 skidor. man måste inte vara nybörjare för att ha korta skidor utan det är helt individuellt. däremot är det som jeppe sa lättare att hålla reda på ett par kortare skidor i början. mitt tips är att du hyr skidor till du känner dig så pass bra att du kanske tar dig ner för alla backarna, annars är risken stor att du köper en nybörjarskidor som du sedan "växer " ur efter e säsong och däreigenom tycker att den är tråkig. mitt tips är att hyra å sedan köpa ett par typ 160-170 skidor med en inte allt för brutal skärning på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ska Köpa Skidor Hjälp ! :)
Tillbaka
Topp