Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ska men byta hjälm efter fall?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 615220"><p>Jag vet inte om det är ironi på höööög nivå från din sida nu, men om inte så var det bland de dummaste jag läst i år. Tänk efter själv, tror du ett vanligt klistermärke kommer försämra din hjälm?</p><p></p><p>Till skillnad från dig som bygger kunskapen på det tillverkarna och "läkarna" (lol?) säger baserar jag det jag säger på min egen erfarenhet. Haft klistermärken på hjälmen i flera år, och när jag tar bort dom finns det inte ens en millimeters millimeters försjunkning eller annat som skulle kunnat komma fram efter mina klistermärken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 615220"] Jag vet inte om det är ironi på höööög nivå från din sida nu, men om inte så var det bland de dummaste jag läst i år. Tänk efter själv, tror du ett vanligt klistermärke kommer försämra din hjälm? Till skillnad från dig som bygger kunskapen på det tillverkarna och "läkarna" (lol?) säger baserar jag det jag säger på min egen erfarenhet. Haft klistermärken på hjälmen i flera år, och när jag tar bort dom finns det inte ens en millimeters millimeters försjunkning eller annat som skulle kunnat komma fram efter mina klistermärken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ska men byta hjälm efter fall?
Tillbaka
Topp