Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Ska ni köpa en SAAB nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 13284" data-attributes="member: 14197"><p>Dagens Industri är en tidning som har en tradition av att hålla sig under all form av kritisk nivå. Det enda som överträffar redaktionens avsaknad av helhetsbild och känsla för tidningsskapande är deras faiblesse att ägna sig åt redaktionell reklam. Att det sedan inte finns någon konkurrens med Di som gör att det måste skärpa sig kan ju inte de rå för - det är ju vi bortkollrade konsumenter som i slutänden bär skulden till detta bröd och skådespel. </p><p></p><p>Om nu den Gunnar Andersson som skrivit artikeln om SAAB Crossmax är den Gunnar Andersson (som i vissa sammanhang t o m kallat sig journalist) jag tror det är luktar det hela än värre. Jag sätter då mina fina Atomic Rohrmoser Combi på att det hela är arrangerat av den som promotar SAAB Crossmax Tour (ni vet vilka) att Gunnar skall ordna lite mediabrus - och dessutom gör ett par spänn genom att signera eländet själv förutom de stålars som regnar in direkt från SAAB eller leklivet... </p><p></p><p>Det kallas opartisk journalistik - kan stora journalistpriset hägra eller gäller det bara att få guldspaden av Grävande Journalister?</p><p></p><p>Undrar om jag skall skriva in till Affärsfolk i Di, promota brantåkarkulturen och ta in pengar från Smirnoff och Solstickan (Swedish Match)?</p><p></p><p>Vad gäller SAAB:s vara eller inte vara får jag instämma med MM, förutom det faktum att jag anser att det efter djungeltrumman inte dykt upp något av intresse från den amerikanska Trollhättefabriken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 13284, member: 14197"] Dagens Industri är en tidning som har en tradition av att hålla sig under all form av kritisk nivå. Det enda som överträffar redaktionens avsaknad av helhetsbild och känsla för tidningsskapande är deras faiblesse att ägna sig åt redaktionell reklam. Att det sedan inte finns någon konkurrens med Di som gör att det måste skärpa sig kan ju inte de rå för - det är ju vi bortkollrade konsumenter som i slutänden bär skulden till detta bröd och skådespel. Om nu den Gunnar Andersson som skrivit artikeln om SAAB Crossmax är den Gunnar Andersson (som i vissa sammanhang t o m kallat sig journalist) jag tror det är luktar det hela än värre. Jag sätter då mina fina Atomic Rohrmoser Combi på att det hela är arrangerat av den som promotar SAAB Crossmax Tour (ni vet vilka) att Gunnar skall ordna lite mediabrus - och dessutom gör ett par spänn genom att signera eländet själv förutom de stålars som regnar in direkt från SAAB eller leklivet... Det kallas opartisk journalistik - kan stora journalistpriset hägra eller gäller det bara att få guldspaden av Grävande Journalister? Undrar om jag skall skriva in till Affärsfolk i Di, promota brantåkarkulturen och ta in pengar från Smirnoff och Solstickan (Swedish Match)? Vad gäller SAAB:s vara eller inte vara får jag instämma med MM, förutom det faktum att jag anser att det efter djungeltrumman inte dykt upp något av intresse från den amerikanska Trollhättefabriken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Ska ni köpa en SAAB nu?
Tillbaka
Topp