Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Ska ni köpa en SAAB nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 13289" data-attributes="member: 14197"><p>Jag glömde kanske nämna det, men jag skulle hellre spika fast mina ädlare delar i en brinnande dörrpost än ha ett par Crossmax 10 Pilot under fötterna. Så det så. </p><p></p><p>Visst går den svenska editionen av Di bra, men i år duggar minussiffrorna över det framgångsrika DI-gänget: Upplagan uppges minska, annonsintäkterna rasar och utlandssatsningarna äter upp hela vinsten från Sverige. Dessutom har 25 av tidningens 135 anställda tvingats gå.</p><p></p><p>En promotion av brantåkarkulturen kan bli en spännande gerillakampanj. Kan väl närmast bli som när Zaphod Beeblebrox gör entré i The Twilight Zone.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 13289, member: 14197"] Jag glömde kanske nämna det, men jag skulle hellre spika fast mina ädlare delar i en brinnande dörrpost än ha ett par Crossmax 10 Pilot under fötterna. Så det så. Visst går den svenska editionen av Di bra, men i år duggar minussiffrorna över det framgångsrika DI-gänget: Upplagan uppges minska, annonsintäkterna rasar och utlandssatsningarna äter upp hela vinsten från Sverige. Dessutom har 25 av tidningens 135 anställda tvingats gå. En promotion av brantåkarkulturen kan bli en spännande gerillakampanj. Kan väl närmast bli som när Zaphod Beeblebrox gör entré i The Twilight Zone. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Ska ni köpa en SAAB nu?
Tillbaka
Topp