Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ska sälja mina skidor - Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Buckethead" data-source="post: 1092626" data-attributes="member: 159963"><p>Ska sälja mina Salomon QST 92, pga köp av andra skidor. Skidorna är använda en säsong (totalt 12 dagar) och är i bra skick. Vad skulle ni säga är ett rimligt pris? Detta är mitt första par skidor och har verkligen ingen aning vad jag kan begära för dem. På skidorna sitter bindingen Salomon warden 13. Nypris för skidorna var 6700 kronor. Uppskattar all hjälp jag kan få.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Buckethead, post: 1092626, member: 159963"] Ska sälja mina Salomon QST 92, pga köp av andra skidor. Skidorna är använda en säsong (totalt 12 dagar) och är i bra skick. Vad skulle ni säga är ett rimligt pris? Detta är mitt första par skidor och har verkligen ingen aning vad jag kan begära för dem. På skidorna sitter bindingen Salomon warden 13. Nypris för skidorna var 6700 kronor. Uppskattar all hjälp jag kan få. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ska sälja mina skidor - Hjälp!
Tillbaka
Topp