Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ska skriva en barnsaga i skolan! skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 372124"><p>ja jag har fått hjärnsläpp. vi ska skriva en barnsaga i svenskan i skolan. Den ska ju då va för barn, men tänkte göra det lite kul genom att skriva om skidåkning. nån som kan komma med nåt förslag om vad den ska handla om inom skidåkning/snö, det enda jag har kommit på är denna: vad tycks? haha</p><p></p><p>Det var en gång en liten <strong>gangster</strong>- tomtenisse som hette Nils</p><p>Nils var så trött på att bära tomtens säckar hela dagarna och sa:</p><p>"nu vill jag ut och åka skidor" men det fanns ingen snö, Nils blev</p><p>ledsen och bestämde sig för att gå hem och klura ut nåt att göra åt</p><p>att det inte fanns någon snö, han bestämde sig, eftersom han älskar</p><p>att åka skidor vad han skulle göra. Han bestämde sig för att kolla </p><p>om tomten hade nåt frysrum i sin leksaksfabrik. Nils gick runt och</p><p>letade, letade och till slut hitta han ett litet rum där det var</p><p>väldigt kallt. Nils bestämde sig för att ta sin batteridrivna lek-</p><p>saksbil och åka till ishallen. Där hämtade han massor med snö. Han</p><p>slängde in allt i det lilla rummet och gjorde en liten backe av </p><p>snön. Nu sprang alla tomtenissar in och åkte skidor hela dan och</p><p>hade ett railjam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 372124"] ja jag har fått hjärnsläpp. vi ska skriva en barnsaga i svenskan i skolan. Den ska ju då va för barn, men tänkte göra det lite kul genom att skriva om skidåkning. nån som kan komma med nåt förslag om vad den ska handla om inom skidåkning/snö, det enda jag har kommit på är denna: vad tycks? haha Det var en gång en liten [b]gangster[/b]- tomtenisse som hette Nils Nils var så trött på att bära tomtens säckar hela dagarna och sa: "nu vill jag ut och åka skidor" men det fanns ingen snö, Nils blev ledsen och bestämde sig för att gå hem och klura ut nåt att göra åt att det inte fanns någon snö, han bestämde sig, eftersom han älskar att åka skidor vad han skulle göra. Han bestämde sig för att kolla om tomten hade nåt frysrum i sin leksaksfabrik. Nils gick runt och letade, letade och till slut hitta han ett litet rum där det var väldigt kallt. Nils bestämde sig för att ta sin batteridrivna lek- saksbil och åka till ishallen. Där hämtade han massor med snö. Han slängde in allt i det lilla rummet och gjorde en liten backe av snön. Nu sprang alla tomtenissar in och åkte skidor hela dan och hade ett railjam. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ska skriva en barnsaga i skolan! skidor?
Tillbaka
Topp