Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ska ta upp skidåkning igen, vad gäller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telemarkus" data-source="post: 1082559" data-attributes="member: 88837"><p>Det tror jag definitivt, Enforcer ser ut att vara en utmärkt skida och den längden blir nog helt perfekt för dig. Sedan skulle du kunna välja en skida med upp till 110 i midjan om du vill ha ännu bättre offpistegenskaper. Många av dagens 110:or presterar fortfarande riktigt bra i pist. Jag åker själv på ett par Line Sick Day 110, vilka jag är löjligt nöjd med. Fantastiska skidor.</p><p></p><p>Om du inte redan gjort det kan jag rekommendera att du lyssnar på <a href="https://www.freeride.se/misstagen-du-inte-skall-gora-nar-du-skall-kopa-nya-skidor/" target="_blank">"köpa skidor"-avsnittet av Freeridepodden.</a>. Där får du en hel del bra tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telemarkus, post: 1082559, member: 88837"] Det tror jag definitivt, Enforcer ser ut att vara en utmärkt skida och den längden blir nog helt perfekt för dig. Sedan skulle du kunna välja en skida med upp till 110 i midjan om du vill ha ännu bättre offpistegenskaper. Många av dagens 110:or presterar fortfarande riktigt bra i pist. Jag åker själv på ett par Line Sick Day 110, vilka jag är löjligt nöjd med. Fantastiska skidor. Om du inte redan gjort det kan jag rekommendera att du lyssnar på [url=https://www.freeride.se/misstagen-du-inte-skall-gora-nar-du-skall-kopa-nya-skidor/]"köpa skidor"-avsnittet av Freeridepodden.[/url]. Där får du en hel del bra tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ska ta upp skidåkning igen, vad gäller?
Tillbaka
Topp