Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ska vi höja nivån?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5807" data-attributes="member: 10565"><p>Det där inlägget tror jag behövdes... vet själv att jag har varit lite oseriös på sistone... </p><p></p><p>Har själv varit med och diskuterat från början och tycker att nivån har sjunkit längre och längre ner... fast det kan ju även bero på att man har diskuterat det mesta som är intressant... i vissa fall har diskussionen kommit upp igen... och då är det nästan alltid någon som skriver och tipsar om att det står på ett annat ställe... och diskussionen tar slut eller fortsätter på ett ohövligt vis. </p><p></p><p>Har själv inte så mycket vettigt att skriva nuförtiden... men det är i alla fall bigjump-tävling för snowboard, skidåkare och snowblades åkare på Vemdalskalet och Björnrike i påsk... </p><p></p><p>Kan vara intressant att ta upp eftersom det inte är någon speciellt stor tävling... så man behöver inte skämmas för att ställa upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5807, member: 10565"] Det där inlägget tror jag behövdes... vet själv att jag har varit lite oseriös på sistone... Har själv varit med och diskuterat från början och tycker att nivån har sjunkit längre och längre ner... fast det kan ju även bero på att man har diskuterat det mesta som är intressant... i vissa fall har diskussionen kommit upp igen... och då är det nästan alltid någon som skriver och tipsar om att det står på ett annat ställe... och diskussionen tar slut eller fortsätter på ett ohövligt vis. Har själv inte så mycket vettigt att skriva nuförtiden... men det är i alla fall bigjump-tävling för snowboard, skidåkare och snowblades åkare på Vemdalskalet och Björnrike i påsk... Kan vara intressant att ta upp eftersom det inte är någon speciellt stor tävling... så man behöver inte skämmas för att ställa upp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ska vi höja nivån?
Tillbaka
Topp