Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skada nära stålkant
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nordis79" data-source="post: 910241" data-attributes="member: 127225"><p>Ser ut som att jag nu köper ett par begagnade Scratch Sprayer BC i stället.. också med px12 bindningar, men med hela belag =) och till en ok pris. Blir nog bra för det lilla jag åker (pist-puder). Tack för alla tips och kommentarer i alla fall!</p><p></p><p>Ska plocka upp skidorna på måndag, och sen väntar jag bara på snön! Bor i Oslo så det är väl inte sååå länge kvar förrän man kan ta en tur för och testa dem någonstans.</p><p></p><p></p><p>ps..</p><p>Bilden som jag lagt in på skadan, där är faktiskt belaget inte så dåligt som det ser ut tror jag. Om man ser var skadan befinner sig och ser på "trycket" på skidans undersida (EJ bifogad bild =) ) så kan man se att det är layouten på skidan som gör at belaget ser helt utslitet ut. Men men, har ju inget att säga nu. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nordis79, post: 910241, member: 127225"] Ser ut som att jag nu köper ett par begagnade Scratch Sprayer BC i stället.. också med px12 bindningar, men med hela belag =) och till en ok pris. Blir nog bra för det lilla jag åker (pist-puder). Tack för alla tips och kommentarer i alla fall! Ska plocka upp skidorna på måndag, och sen väntar jag bara på snön! Bor i Oslo så det är väl inte sååå länge kvar förrän man kan ta en tur för och testa dem någonstans. ps.. Bilden som jag lagt in på skadan, där är faktiskt belaget inte så dåligt som det ser ut tror jag. Om man ser var skadan befinner sig och ser på "trycket" på skidans undersida (EJ bifogad bild =) ) så kan man se att det är layouten på skidan som gör at belaget ser helt utslitet ut. Men men, har ju inget att säga nu. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skada nära stålkant
Tillbaka
Topp