Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Skada på brädan - hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frankel" data-source="post: 416824" data-attributes="member: 78380"><p>Hej!</p><p></p><p>Lyckades skada brädan lite i alperna. Ska till åre nästa vecka så vill gärna att någon kunnig kollar på den innan det. Ser ut som en skida eller bräda skurit in i noosen på brädan och skurit upp en bit ned till stålkanten. Stålkanten ser orörd ut men jag undrar om man bör lämna in den för att få den fixad eller kan jag lika gärna göra det själv. Limma och stryka kanske? </p><p></p><p>Önskar ni bild fixar jag det. Annars är jag tacksam för information om "verkstad" i stockholmstrakten som kan titta på den. Alpingaraget, gör de sådana saker?</p><p></p><p>Mvh</p><p>Jonathan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frankel, post: 416824, member: 78380"] Hej! Lyckades skada brädan lite i alperna. Ska till åre nästa vecka så vill gärna att någon kunnig kollar på den innan det. Ser ut som en skida eller bräda skurit in i noosen på brädan och skurit upp en bit ned till stålkanten. Stålkanten ser orörd ut men jag undrar om man bör lämna in den för att få den fixad eller kan jag lika gärna göra det själv. Limma och stryka kanske? Önskar ni bild fixar jag det. Annars är jag tacksam för information om "verkstad" i stockholmstrakten som kan titta på den. Alpingaraget, gör de sådana saker? Mvh Jonathan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Skada på brädan - hjälp!
Tillbaka
Topp