Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Skadad Hälkudde
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1057745" data-attributes="member: 133932"><p>Jag hade sönder samma sak precis innan förra säsongen genom att vara klumpig efter massa vin. </p><p>Fick remiss till en sjukgymnast eller liknande men det som framgick var ungefär att det inte går att påskynda läkningen. Fick rådet att köra lite små övningar för fötterna men det var nog mer för att ta bort svullnad och bara för att han var tvungen att ordinera något. Det gick att gå på foten efter en vecka men jag haltade i nästan en månad. </p><p></p><p>Lyckades ändå åka med en tapper frukost bestående av två franska citodon och en ipren. Jag körde dock ingen park eller pist, antar att de hade varit värre. Som jag förstod det så är det inga problem att belasta det även om det gör ont, till en rimlig gräns såklart...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1057745, member: 133932"] Jag hade sönder samma sak precis innan förra säsongen genom att vara klumpig efter massa vin. Fick remiss till en sjukgymnast eller liknande men det som framgick var ungefär att det inte går att påskynda läkningen. Fick rådet att köra lite små övningar för fötterna men det var nog mer för att ta bort svullnad och bara för att han var tvungen att ordinera något. Det gick att gå på foten efter en vecka men jag haltade i nästan en månad. Lyckades ändå åka med en tapper frukost bestående av två franska citodon och en ipren. Jag körde dock ingen park eller pist, antar att de hade varit värre. Som jag förstod det så är det inga problem att belasta det även om det gör ont, till en rimlig gräns såklart... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Skadad Hälkudde
Tillbaka
Topp