Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skadade belag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 565284" data-attributes="member: 46762"><p>En snabb sökning på TGR så att man inte är helt fel ute, och sedan såg jag det igen när jag letade upp videon... Så ja, jag surfar för mycket. :-D</p><p></p><p>Näe, träffade Johan för någon vecka sedan och han hade åkt utan mig. Var inte lika bra som senast...</p><p></p><p>Okej, så man behöver jobba hårt efteråt för att få det jämnt. Jag gör iaf. det än att fyllningen trillar ut efter några dagar... Man kan ju göra lite Dremel eller fingerslip preliminärt för att få det hyffsat jämnt, och sen lämna in för ordentlig slipning när hela skidan har behov av det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 565284, member: 46762"] En snabb sökning på TGR så att man inte är helt fel ute, och sedan såg jag det igen när jag letade upp videon... Så ja, jag surfar för mycket. :-D Näe, träffade Johan för någon vecka sedan och han hade åkt utan mig. Var inte lika bra som senast... Okej, så man behöver jobba hårt efteråt för att få det jämnt. Jag gör iaf. det än att fyllningen trillar ut efter några dagar... Man kan ju göra lite Dremel eller fingerslip preliminärt för att få det hyffsat jämnt, och sen lämna in för ordentlig slipning när hela skidan har behov av det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skadade belag?
Tillbaka
Topp