Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skadade pjäxspännen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erhug" data-source="post: 1037739" data-attributes="member: 147781"><p>Lyckades med ett felskär högst upp i en smått isig wc backe i Hundfjället i helgen. Resulterade i en extremt obehaglig skinkmassage samt 2 sneda pjäxspännen. </p><p>Lyckades hjälpligt böja till dem med en polygrip så dem går att spänna. Vill inte böja mer på dem med risk att jag förstör något. </p><p></p><p>Ska iväg igen om 3 dagar och undrar om någon med liknande erfarenhet kan uttala sig om det skulle hålla eller om jag ska satsa på att hyra. Bor i Karlstad och känner inte till någon verkstad som kan hjälpa mig på kort varsel. Är in fästningen som är sned, kan inte hitta någon synlig spricka. </p><p>Har tagit kort på spännet som tog mest stryk</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=126738" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/be338f25f02c1750131d8a3db2d4ce3d.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=126739" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/4cd3be5a35a6ad560381cbb1b53b6f54.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erhug, post: 1037739, member: 147781"] Lyckades med ett felskär högst upp i en smått isig wc backe i Hundfjället i helgen. Resulterade i en extremt obehaglig skinkmassage samt 2 sneda pjäxspännen. Lyckades hjälpligt böja till dem med en polygrip så dem går att spänna. Vill inte böja mer på dem med risk att jag förstör något. Ska iväg igen om 3 dagar och undrar om någon med liknande erfarenhet kan uttala sig om det skulle hålla eller om jag ska satsa på att hyra. Bor i Karlstad och känner inte till någon verkstad som kan hjälpa mig på kort varsel. Är in fästningen som är sned, kan inte hitta någon synlig spricka. Har tagit kort på spännet som tog mest stryk [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=126738][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/be338f25f02c1750131d8a3db2d4ce3d.jpg[/img][/url] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=126739][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/4cd3be5a35a6ad560381cbb1b53b6f54.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skadade pjäxspännen
Tillbaka
Topp