Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skadat revben?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="el_maco" data-source="post: 33797"><p>Min käre far har brutit revbenen ett antal gånger och enligt honom så kommer den riktiga smärtan efter ungefär 3 dagar. Han har aldrig gått till läkare för frakturerna men dom har ändå läkt bra varje gång. </p><p>Nej det är inte samma smärta som att ha brutit en arm..mer kan jag inte säga......och eftersom man inte kan göra ngt åt brutna revben så är det kanske ingen idé att gå till läkare. Utan ta det jäklit lugnt bara för om det sitter ett brutet ben med vassa kanter och det blir intryckt om man skulle ramla en gång till så kan man ju punktera lungorna vilket är mindre kul.......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="el_maco, post: 33797"] Min käre far har brutit revbenen ett antal gånger och enligt honom så kommer den riktiga smärtan efter ungefär 3 dagar. Han har aldrig gått till läkare för frakturerna men dom har ändå läkt bra varje gång. Nej det är inte samma smärta som att ha brutit en arm..mer kan jag inte säga......och eftersom man inte kan göra ngt åt brutna revben så är det kanske ingen idé att gå till läkare. Utan ta det jäklit lugnt bara för om det sitter ett brutet ben med vassa kanter och det blir intryckt om man skulle ramla en gång till så kan man ju punktera lungorna vilket är mindre kul....... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skadat revben?
Tillbaka
Topp