Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
SKADI SKIS - Nytt svenskt skidmärke!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whuecrew" data-source="post: 808511" data-attributes="member: 62857"><p>SS;</p><p>Fick möjligheten att åka på Skadis testmodeller förra året. Riktigt sköna faktiskt!</p><p>Ganska advancerade och ibland svårkörda- men överlag riktigt imponerad av grepp, stabilitet och allroundegenskaperna!</p><p></p><p>Tycker för övrigt att det är skönt och avslappnat skrivet. Alldelles för många företag som bara skriver kod-ord och massa oförklarliga texter. Kul att se lite variation, tror att de kan ha något på gång här!</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whuecrew, post: 808511, member: 62857"] SS; Fick möjligheten att åka på Skadis testmodeller förra året. Riktigt sköna faktiskt! Ganska advancerade och ibland svårkörda- men överlag riktigt imponerad av grepp, stabilitet och allroundegenskaperna! Tycker för övrigt att det är skönt och avslappnat skrivet. Alldelles för många företag som bara skriver kod-ord och massa oförklarliga texter. Kul att se lite variation, tror att de kan ha något på gång här! MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
SKADI SKIS - Nytt svenskt skidmärke!
Tillbaka
Topp