Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skadi skis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillkaj" data-source="post: 811748" data-attributes="member: 55281"><p>Jag tänker inte slänga mig in i någon diskussion! vill bara säga att jag tycker att man ska prova en skida som man är intresserad av tex på en skidtestar helg eller liknande INNAN man uttalar sig om vilket märke som är bäst! olika märken passar olika personer! vilken märke som passar dig bäst får du avgöra själv!</p><p></p><p>Har man inte möjlighet att testa ska man så klart ta reda på så mycket som möjligt om skidan innan man väljer!</p><p></p><p>Mvh Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillkaj, post: 811748, member: 55281"] Jag tänker inte slänga mig in i någon diskussion! vill bara säga att jag tycker att man ska prova en skida som man är intresserad av tex på en skidtestar helg eller liknande INNAN man uttalar sig om vilket märke som är bäst! olika märken passar olika personer! vilken märke som passar dig bäst får du avgöra själv! Har man inte möjlighet att testa ska man så klart ta reda på så mycket som möjligt om skidan innan man väljer! Mvh Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skadi skis?
Tillbaka
Topp