Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skaffa Longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hanken" data-source="post: 892139" data-attributes="member: 74673"><p>Okej, nu samlar jag all min nykterhet och skall till och med försöka skriva på korrekt svenska.</p><p>För 2200 pistoler kan du få nästan vad du vill. Slipstream platypus som tidigare rekomenderats är en utmärkt bräda för det mesta. MEN, om du tidigare åkt skateboard och känner att du vill kunna poppa brädan ordentligt och dylikt för diverse trottoarkanter eller trix, skulle jag rekomendera en bräda med skate-/kicktail. Det märkte iaf jag efter mitt första longboardköp att en skatetail var välbehövlig. Utöver det så rekomenderar jag vilken bräda som helst med respektabla truckar och hjul t.ex. paris, bears, randalls, seizmic osv. Hjul finns så satans många att jag inte orkar skriva.</p><p></p><p>Bidrog jag med något nu? Om inte så går jag ändå och lägger mig. Får väl nykterhetseditera imorn. Peace alla haters</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hanken, post: 892139, member: 74673"] Okej, nu samlar jag all min nykterhet och skall till och med försöka skriva på korrekt svenska. För 2200 pistoler kan du få nästan vad du vill. Slipstream platypus som tidigare rekomenderats är en utmärkt bräda för det mesta. MEN, om du tidigare åkt skateboard och känner att du vill kunna poppa brädan ordentligt och dylikt för diverse trottoarkanter eller trix, skulle jag rekomendera en bräda med skate-/kicktail. Det märkte iaf jag efter mitt första longboardköp att en skatetail var välbehövlig. Utöver det så rekomenderar jag vilken bräda som helst med respektabla truckar och hjul t.ex. paris, bears, randalls, seizmic osv. Hjul finns så satans många att jag inte orkar skriva. Bidrog jag med något nu? Om inte så går jag ändå och lägger mig. Får väl nykterhetseditera imorn. Peace alla haters [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skaffa Longboard
Tillbaka
Topp