Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skaffa nya skid- och snowboard vänner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HannesK" data-source="post: 260812" data-attributes="member: 61182"><p>Hej, jag känner inte så många åkare i Värmlands trakten och tänkte skaffa lite nya kontakter. Jag hade tänkt att de som vill ska följa med till Branäs nu i helgen, en ny skara kompisar kommer garanterat att ha kul tillsammans. Det går en buss från Karlstad till Branäs. 350 kr för resa dit, mat och liftkort, absolut värt priset. Hör av er om ni vill följa med.</p><p></p><p>Mvh Hannes Karlsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HannesK, post: 260812, member: 61182"] Hej, jag känner inte så många åkare i Värmlands trakten och tänkte skaffa lite nya kontakter. Jag hade tänkt att de som vill ska följa med till Branäs nu i helgen, en ny skara kompisar kommer garanterat att ha kul tillsammans. Det går en buss från Karlstad till Branäs. 350 kr för resa dit, mat och liftkort, absolut värt priset. Hör av er om ni vill följa med. Mvh Hannes Karlsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skaffa nya skid- och snowboard vänner
Tillbaka
Topp