Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KalleKax" data-source="post: 228789" data-attributes="member: 13885"><p>Siket hårigt forum.</p><p>Mitt skäggs historia. Det var i slutet på 1990 talet närmare bestämt Dec 1998 då jag muckade får F4. När jag paserade grinden ut bestämde jag mig för att sluta raka mig. några veckor senare började jag jobba min första säsong i Ramundberget och kände att mitt skägg var en skön säsongar assosiar och de fick växa. Sen har jag varit tillsamans med mitt skägg och de har blivit en del av mig. Har dock haft flickvänner som tvingat mig att trimma skägget men nu är jag singel så frågan är hur de blir nu.</p><p>Jag diggar och respekterar er alla som tänker eller har anlaggt ett stor härligt skägg!</p><p>Kalle Kax</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KalleKax, post: 228789, member: 13885"] Siket hårigt forum. Mitt skäggs historia. Det var i slutet på 1990 talet närmare bestämt Dec 1998 då jag muckade får F4. När jag paserade grinden ut bestämde jag mig för att sluta raka mig. några veckor senare började jag jobba min första säsong i Ramundberget och kände att mitt skägg var en skön säsongar assosiar och de fick växa. Sen har jag varit tillsamans med mitt skägg och de har blivit en del av mig. Har dock haft flickvänner som tvingat mig att trimma skägget men nu är jag singel så frågan är hur de blir nu. Jag diggar och respekterar er alla som tänker eller har anlaggt ett stor härligt skägg! Kalle Kax [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Tillbaka
Topp