Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mad-Mike" data-source="post: 230139"><p>Jag El-Skäggo Grande ansluter mej härmed till den nya folktrenden Skägg!!!!och hoppas att det blir bra och att alla de nya skäggon som poppar upp klarar mer än 2-3 veckor utan att raka sej och klaga på klåda!!!</p><p>Ett bra underhåll av skägget är att bara tvätta det med vanligt vatteb och kanske en gnutta såpa ibland!! inte hålla på och sätta klägg å andra fjållerier med moss å sånt skit då blir det bara dåligt skägg!!</p><p>Ta lärdom av en som fick köpa ut från systembolaget som 14 åring bara för att han hadde ett kraftigt vackert skägg!!!! Min bror Pansho har alltid varit min mentor i skägg frågan!! rätt kost och rätt öl är viktiga sakler för en bra skäggväxt!!</p><p></p><p>Det är praktiskt på vintern då det ger värme det är praktiskt när man äter för det finns alltid lite räster kvar i skägget att äta senare!! å snarkar din tjej kan du alltid stoppa skägget i örat så du slipper höra eländet!!!</p><p></p><p>Kram å Kärlek till er alla och må bäste skägg vinna!!</p><p></p><p>Ps. Hoppas att det blir en skägg parad på NM i gränsen!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mad-Mike, post: 230139"] Jag El-Skäggo Grande ansluter mej härmed till den nya folktrenden Skägg!!!!och hoppas att det blir bra och att alla de nya skäggon som poppar upp klarar mer än 2-3 veckor utan att raka sej och klaga på klåda!!! Ett bra underhåll av skägget är att bara tvätta det med vanligt vatteb och kanske en gnutta såpa ibland!! inte hålla på och sätta klägg å andra fjållerier med moss å sånt skit då blir det bara dåligt skägg!! Ta lärdom av en som fick köpa ut från systembolaget som 14 åring bara för att han hadde ett kraftigt vackert skägg!!!! Min bror Pansho har alltid varit min mentor i skägg frågan!! rätt kost och rätt öl är viktiga sakler för en bra skäggväxt!! Det är praktiskt på vintern då det ger värme det är praktiskt när man äter för det finns alltid lite räster kvar i skägget att äta senare!! å snarkar din tjej kan du alltid stoppa skägget i örat så du slipper höra eländet!!! Kram å Kärlek till er alla och må bäste skägg vinna!! Ps. Hoppas att det blir en skägg parad på NM i gränsen!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Tillbaka
Topp