Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 230142" data-attributes="member: 47005"><p>Kärlek till er alla......!</p><p></p><p>Jag blir så varm när jag ser alla sköna människor som ansluter sig! </p><p>Kollektiv odling = Kollektiv Kärlek!</p><p></p><p>Vi (jag och skywalker) vill att ni alla förstår hur viktigt detta är för oss och att vi verkligen kämpar för att genomföra detta med största värdighet och välmående.</p><p></p><p>Vi fortsätter jobba med projektet som snart kommer att uppdateras. Intresset har varit enormt och jag överdriver inte när jag säger att vi spenderar all vår vakna tid åt detta. Det är större än vad ni tror och många överaskningar väntar!</p><p></p><p>Skidor+Skägg=Kärlek och NI har bevisat att det fortfarande finns så mycket i livet som är värt att kämpa för. Det må vara Arbete, Familj, Fru, Man, Barn, Fritidsintressen, Skägg, Skidåkning ja,,,... Vad som helst igentligen...! Poängen är att det spelar faktiskt ingen roll. Gemenskap är brutalt i alla dess former!</p><p></p><p>Jag hade en dialog med en nyfunnen vän häromnatten. Vi försökte reda ut begreppet kärlek. Svårt att sätta fingret på men jag anser att det handlar om tid, Så ge varandra tid mina vänner. Ge varandra tid och ni kommer alla att hitta skägget inom er....</p><p></p><p>Era vänner:</p><p>Med kärlek!</p><p>Jeffa och Skywalker!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 230142, member: 47005"] Kärlek till er alla......! Jag blir så varm när jag ser alla sköna människor som ansluter sig! Kollektiv odling = Kollektiv Kärlek! Vi (jag och skywalker) vill att ni alla förstår hur viktigt detta är för oss och att vi verkligen kämpar för att genomföra detta med största värdighet och välmående. Vi fortsätter jobba med projektet som snart kommer att uppdateras. Intresset har varit enormt och jag överdriver inte när jag säger att vi spenderar all vår vakna tid åt detta. Det är större än vad ni tror och många överaskningar väntar! Skidor+Skägg=Kärlek och NI har bevisat att det fortfarande finns så mycket i livet som är värt att kämpa för. Det må vara Arbete, Familj, Fru, Man, Barn, Fritidsintressen, Skägg, Skidåkning ja,,,... Vad som helst igentligen...! Poängen är att det spelar faktiskt ingen roll. Gemenskap är brutalt i alla dess former! Jag hade en dialog med en nyfunnen vän häromnatten. Vi försökte reda ut begreppet kärlek. Svårt att sätta fingret på men jag anser att det handlar om tid, Så ge varandra tid mina vänner. Ge varandra tid och ni kommer alla att hitta skägget inom er.... Era vänner: Med kärlek! Jeffa och Skywalker! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Tillbaka
Topp