Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 234649" data-attributes="member: 13245"><p>Måste instämma i JCMs frågande ton och även jag ta upp skägg VM. Möjligen må jag ha läst denna tråd slarvigt, men det verkar märkligt nog som ingen (utom Jen Claude då) nämt denna biennala företeelse (översättning till imbecillgruppen här på freeride: vart annat år).</p><p></p><p>2007 års skägg VM i Brighton är troligen redan fullbokat och ingen av er lär heller nå kvalgränsen i någon av klasserna. Däremot kan det om ni tränar bra finnas en chans att tas ut till 2009 års VM i Anchorage, Alaska. Mycket lämplig ort med tanka på att skäggandet kan kombineras med laggklämmande (och klämmande av diverse på den lokala porrklubben).</p><p></p><p>Som JCM antyder är annars Tyskland vanligt förekommande lokalisering av skägg-VM. Fast ingen har väl glömt det mycket välorganiserade mästerskapet i Ystad 1999.</p><p></p><p>Om inte denna lilla skägg-VM-introduktion inspirerat er, smaka då på: </p><p></p><p>8 mustachklasser</p><p>4 getskäggsklasser och </p><p>5 skäggklasser</p><p></p><p>Själv är jag svag för Verdiklassen, fast eftersom jag egentligen är mer naturalist och därför inte är helt tillfreds med att artificiella stylinghjälpmedel är tillåtna i den klassen blir nog min favorit Natural.</p><p></p><p>Fast själv får jag nog ändå hålla mig på åskådarplats när skägg-VM går av stapeln. Jag laddar för OS i KHE istället.</p><p></p><p></p><p>HWC HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 234649, member: 13245"] Måste instämma i JCMs frågande ton och även jag ta upp skägg VM. Möjligen må jag ha läst denna tråd slarvigt, men det verkar märkligt nog som ingen (utom Jen Claude då) nämt denna biennala företeelse (översättning till imbecillgruppen här på freeride: vart annat år). 2007 års skägg VM i Brighton är troligen redan fullbokat och ingen av er lär heller nå kvalgränsen i någon av klasserna. Däremot kan det om ni tränar bra finnas en chans att tas ut till 2009 års VM i Anchorage, Alaska. Mycket lämplig ort med tanka på att skäggandet kan kombineras med laggklämmande (och klämmande av diverse på den lokala porrklubben). Som JCM antyder är annars Tyskland vanligt förekommande lokalisering av skägg-VM. Fast ingen har väl glömt det mycket välorganiserade mästerskapet i Ystad 1999. Om inte denna lilla skägg-VM-introduktion inspirerat er, smaka då på: 8 mustachklasser 4 getskäggsklasser och 5 skäggklasser Själv är jag svag för Verdiklassen, fast eftersom jag egentligen är mer naturalist och därför inte är helt tillfreds med att artificiella stylinghjälpmedel är tillåtna i den klassen blir nog min favorit Natural. Fast själv får jag nog ändå hålla mig på åskådarplats när skägg-VM går av stapeln. Jag laddar för OS i KHE istället. HWC HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Tillbaka
Topp