Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KonaBiker76" data-source="post: 257424" data-attributes="member: 70641"><p>Brådskande...</p><p></p><p>Ett av de mer namnkunniga skäggen har framfört en tolkning av innebörden av att mustascherna fått rättighet till epitetet "jag är skägg". </p><p>Han menar att kraftiga polisonger skall ses som anti-mustascher och därmed också som anti-skägg.</p><p></p><p>Tolkning ses som väl extrem av många, mig själv inräknad, men har dock vunnit många anhängare.</p><p>Andra tar ståndpunkten att både mustascher och polisonger skall betraktas som halvskägg och förvägras många av de rättigheter skäggen nu åtnjuter. Bland annat så anses det att halvskägg måste gå bakom riktiga skägg när de är ute och promenerar, samt att ett halvskägg aldrig skall få titta ett skägg i ögonen.</p><p></p><p>För att undvika panik och massdepression så vill jag uppmana alla medskägg att vara ödmjuka och förstånde inför alla typer av ansiktshår. Annars kommer vi snart att få samma situation som under senare hälften av 1600-talet, då flockar av kränkta själar vandrade runt och desillusionerat mumlade "jag är polisong". </p><p></p><p>Besattheten av Brie kan jag bara förstå som; "Brie dras till skägget som flugan till en sockerbit". Något jag själv erfarit vid ett flertal tillfällen.</p><p>Eller är Brie kanske skägg i dess renaste form?</p><p>Svar i denna betydande fråga emotses med andakt.</p><p></p><p>Skägg ut</p><p>/NS-Skägg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KonaBiker76, post: 257424, member: 70641"] Brådskande... Ett av de mer namnkunniga skäggen har framfört en tolkning av innebörden av att mustascherna fått rättighet till epitetet "jag är skägg". Han menar att kraftiga polisonger skall ses som anti-mustascher och därmed också som anti-skägg. Tolkning ses som väl extrem av många, mig själv inräknad, men har dock vunnit många anhängare. Andra tar ståndpunkten att både mustascher och polisonger skall betraktas som halvskägg och förvägras många av de rättigheter skäggen nu åtnjuter. Bland annat så anses det att halvskägg måste gå bakom riktiga skägg när de är ute och promenerar, samt att ett halvskägg aldrig skall få titta ett skägg i ögonen. För att undvika panik och massdepression så vill jag uppmana alla medskägg att vara ödmjuka och förstånde inför alla typer av ansiktshår. Annars kommer vi snart att få samma situation som under senare hälften av 1600-talet, då flockar av kränkta själar vandrade runt och desillusionerat mumlade "jag är polisong". Besattheten av Brie kan jag bara förstå som; "Brie dras till skägget som flugan till en sockerbit". Något jag själv erfarit vid ett flertal tillfällen. Eller är Brie kanske skägg i dess renaste form? Svar i denna betydande fråga emotses med andakt. Skägg ut /NS-Skägg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
Tillbaka
Topp