Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zenith" data-source="post: 24483" data-attributes="member: 28560"><p>tjao!</p><p>har en 3-lagers gortexjacka med märket Moutain Hardwear som jag haft i 3 år. funkar superbra och är fortfarande snygg ( inte nött) fast jag har den dagligen från oktober-maj. sen gör ju det svemska märket klättermusen grymt fina jackor. jag har fått för mig att dom flesta av ovanstående märken gör ungefärligt lika bra jackor när dom ligger vid samma pris. sedan är min erfarenhet att endel skate/snowboardmärken tar mer betalt för märket än för kavliten EX westbeach. nästan lika dyr som min jacka men den var varken vatten eller vindtät(vet ej vilken modell). inte sagt att burton gör så</p><p>hoppas detta hjälpte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zenith, post: 24483, member: 28560"] tjao! har en 3-lagers gortexjacka med märket Moutain Hardwear som jag haft i 3 år. funkar superbra och är fortfarande snygg ( inte nött) fast jag har den dagligen från oktober-maj. sen gör ju det svemska märket klättermusen grymt fina jackor. jag har fått för mig att dom flesta av ovanstående märken gör ungefärligt lika bra jackor när dom ligger vid samma pris. sedan är min erfarenhet att endel skate/snowboardmärken tar mer betalt för märket än för kavliten EX westbeach. nästan lika dyr som min jacka men den var varken vatten eller vindtät(vet ej vilken modell). inte sagt att burton gör så hoppas detta hjälpte [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
skaljacka
Tillbaka
Topp